litet släktkalas

tjo, jag fyller år på måndag men vi har precis haft mitt kalas idag för jag är inte hemma på min födelsedag.
berättar mer om det sen.
jag fick massa bra saker.





x en gaisflagga
x en gaispannband
x en gais örngott
x en bok - bree tanners andra liv
x två presentkort på stadium - 500&500
x en shine spray till håret
x en digital nyckelring där man kan ha bilder
x ett läppglans
x en deo
x 700 kr
x två body butter - mango&jordgubbs lukt
x ett anteckningsbok och två pennor
x en svart morgonrock
x en stor necessär
x tre ringar
x ett par örhängen
x ett armband

detta var från moster och hennes man, min faster, min farmor, min farbror och hans fru, mamma&pappa, tack!

har inte fått något från mina bröder och deras familjer än heller ;)
hihi.

örhängerna och armbandet finns inte med på bilden

Kommentera här: