2012 part 3


Juli, Augusti, September
 

Jag började kolla på Prison Break vilket tog en stor del av min fritid, bästa serien någonsin. Juli bjöd på massa händelser, bland annat England. Först åkte vi till Eves släktingar och därefter blev det London, jag stortrivdes! Strax efter England började Gothia Cup med invigning och allt. Inte lika bra som tidigare år dock. Slutet på Juli for jag till Böda Camping med Annebergsgänget, vilket var de varmaste dagarna på hela sommaren. Bruce Springsteen besökte Ullevi och det blev andra gången för mig. Strax innan skolan börja köpte jag löshår och började med det igen. Min födelsedag i början av Augusti firades med kalas och restaurang. Göteborgskalaset var en annan upplevelse, vilket var under mina förväntningar. En minnesvärddag under sommaren var "Fånarna i skogen" som ni kan gå tillbaka i arkivet och läsa mer om om ni vill. Dessa tre månaderna bjöd också på mycket fotografering och god mat. Tyvärr lämna min älsklingskatt mig, men jag överlevde med hjälp av mina vänner och goa utekvällar med massa bra folk. 

Kommentera här: