Dag 10

Dag 1 - Min facebook profilbild
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj 
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 -
En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 -
Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar.
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv







Frida och Jeffa är nog de personerna som vet mest om mig. Vi har känt varandra väldigt länge och jag har gått i samma klass med Frida sedan 7:an. Förra sommaren umgicks vi på fullaste allvar varje dag. Om hon skulle träffa någon så var det liksom självklart att jag var med. Hon är min andra halva och vi berättar allt för varandra, i alla fall jag.
Hon kan mig ut och in helt enkelt. Jeffa är ju den som man kan snacka med allt om och hon förstår verkligen, så himla positiv till allt, vilket leder till att man berättar allt. 
De goa brudarna vet jag inte hur jag skulle klara mig utan.
1 Fidde:

skriven

Saknar dig, kom hem nu!

2 e:

skriven

Haha det var jag sol skrev förra inlägget, glömde skriva det!:) Ser riktigt fint o härligt ut i San Francisco!:D Här är det sol men jätteblåsigt!:(

Ha de gött, puss!

Kommentera här: