Mina senaste dagar

Under helgen har jag bara varit hemma och jobbat. Igår kolla dock jag och Johan Hobbit eftersom vi ska se den
imorgonkväll. Mitt under filmen blev det strömavbrott så vi tände ljus, gjorde upp en brasa och bjöd över Nicke på
lite Neger och President. Skitregler Johan kör med..
När strömmen sedan kom tillbaka kollade vi klart filmen och sedan blev det käk och lite prat med Johans
föräldrar om vår resa och deras resa till Finland. Trevligt trevligt! 


Idag gick skoldagen ganska fort, och efter skolan gick jag lite på kungsmässan med Frida och Julia och har så
smått började planera vad vi ska göra på nyår kanske. Sedan blev det en kort hemmaträning, mage idag. Jobbigt
nu när mitt gymkort gått ut, får göra det bästa av situationen nu tills vidare. Sedan blev det dusch, promenad
med hunden och käk. Efter det kolla vi Arrow, lika bra som vanligt, ska nog köpa säsongerna på DVD, horbra är
vad dom är!! Snart blir det Paradise Hotel, can't wait! 

 

Kommentera här: