Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har varit på en partyresa i två veckor i somras, Magaluf, jag har gått i klackar nästan hela året runt, besökte Tyskland första gången i mitt liv, jag har fått körkort + bil, varit och sätt Gyllene Tider på Ullevi och mycket mycket mer. 

Hur har ditt 2013 varit? 
Sjukt varierat år! Kan ha varit en av de bästa somrarna någonsin, dels för jag träffa Johan, men kan också ha varit den värsta hösten jag någonsin varit med om också, fy vad dåligt jag mått! 

Vad är din största framgång 2013? 
Träningen måste jag nog säga. Jag har inte kommit igång till 100 % än, men jag känner mig motiverad hela tiden och jag vet att det kommer bli av nu. Jag äter mycket nyttigare nu och väldigt sällan någon skräpmat. Dricker nästan aldrig läsk (undantag för December, julmust) och jag har satt upp mål så att jag vet vart jag vill komma med min träning. 


Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 

Det kan antingen bli så mycket bättre med tanke på student och bal osv, men jag är beredd på någon riktig motgång för det kommer alltid. Kan tänkte mig att jag får lite problem vad jag ska göra efter studenten också. Jag tror verkligen det året blir vad man gör det till! 


Blev du kär i år? 

Mer kär än någonsin! 


Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 

23 Juni, Älsklingen. 

Bästa köpen? 
BILEN!! Fattar inte hur jag kunnat klara mig innan? Och jag är så lycklig att det är en cab, världens bästa känsla!

 


Vad spenderade du mest pengar på?
 
Kläder helt klart!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Körkortet!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 

Wake me up - Avicii 
Safe and sound - Capital Cities
Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström

Vem har du umgåtts med mest?
 
Johan, Julia och Frida

Bästa minnet från 2013? 
Londonresan nu i December med Johan, så bra! Och även när vi var i Visten vid hans sommarstuga. Snacka om att koppla bort omvärlden och bara njuta av livet. 

 

Har du haft ett förhållande under 2013? 
Ja, bästa någonsin

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
Mer pengar, har varit lite kort om det då man varit tvungen att spara till resor och bil osv. 

Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat, solat. 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänkt. 

Bästa ögonblicket från 2013?
När jag kände någon knacka mig på axeln och det var Johan som stod där bakom min på flygplatsen när jag kom hem från Magaluf. Aldrig saknat någon så mycket. Två veckor var ett helvete, framför allt när man var nykär. 

Favoritprogram på tv? 
Paradise Hotel

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Kommer inte ihåg, var fullt dygnet runt, haha skämt och sido. Var ju i Magaluf och blandade ihop alla dagarna, men antog att vi var vid stranden, käkade middag och gick ut på kvällen, haha. 

 

Största musikaliska upptäckten? 
För min del, Tracy Chapman, Demi Lovato, Birdy och Bastille

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Snö nu under December, mer pengar i London, inte så mycket sjuka i Magaluf första veckan, fått mitt körkort ännu tidigare, mer pengar osv.

Vad fick dig att må bra? 
Min pojkvän, familj och mina vänner som påminner mig gång på gång hur bra jag är. All ledighet jag kunnat få, i alla fall nu under höstterminen, riktigt välbehövligt. 

Vem saknade du?
Jag har saknat Jennifer Karlsson en del, inte blivit så mycket tid med den tjejen. Sen har jag även saknat Robert då vi gled ifrån varandra lite grann för ett tag sen, men nu är det bättre igen!


De bästa nya människorna du träffade? 

Johan så klart, även om jag kände honom lite sen innan så har jag aldrig kommit någon så nära in på livet, och inte heller låtit någon komma så nära mig. Sedan hans familj och släkt, helt underbara!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Hitta en mening och njut in i det sista! Tänk på vad du äter och spara mer pengar istället för att slänga det på skit. 

1 Jennifer din babe ;):

skriven

aww vi får träffas mer <3

Kommentera här: