Hobbit 2 - Studiedag

Igårkväll efter skolan duschade jag och käka mat sen kom Johan och Anton hit och satt och spela. Klockan 23.59 började Hobbit som jag gick på med Johan och hans kompisar. Så grymt bra, vill bara se den igen! Älskar hobbitfilmerna så mycket mer än vanliga Sagan om ringen filmerna. Vill egentligen bara avslöja allt som hände, men det kanske vore dumt ;) kan i alla fall säga en grej som är kul att veta och det är att legolas är med i filmen och även Mikael Persbrandt för de som inte visste det, grymt kul! 

Kom hem vid 3 och somnade skönt strax där efter. 

Imorse gick jag upp vid 9 tiden och gav mig ut på en morgonpromenad/powerwalk. Blev 5 km och det kändes skönt! Kom hem, duscha, åt frukost, och nu ska jag snart hem till mitt riktiga hem och sedan köra pappa till flygplatsen, haha. 
Bloggar mer senare! 




Kommentera här: