A book of memories



Känns som att det har varit en lång söndag idag. Har nämnligen bara legat hemma och tagit det lugnt. 

Vet inte vad jag ska göra, mitt liv är så tråkigt nu för tiden. Saknar lilla älvsåker otroligt mycket! 
Visst jag trivs väl bra på Aranäs, men jag kan inte jämföra på långa vägar. Fy fan vad jag saknar det. 
Då man var glad för långa raster och håltimmar och man satt och spelade kort och fia med knuff i flera timmar i uppehållsrummet. Man lyckades alltid få lärarna att sluta lite tidigare och allting var bara så mycket enklare. Vi var som en liten familj. 
Nu hänger man bara utanför skåpen och väntar på att lektionen ska börja. Händer ingenting speciellt liksom, allting är bara så.. tomt. 
Det är inte samma sak nu.
Om ni bara visste hur mycket jag saknar oss. Saknar oss, alla tillsammans. 





1 jeffa westlund:

skriven

<3

Kommentera här: