50 saker att göra i sommar!

3. Tälta minst 3 gånger på olika ställen
6. Ta bort norra delen av sveriges karta, kasta en pil på kartan, och åk till det ställe där pilen hamnar på.
7. Åka till en ö med några kompisar och vara där en hel dag.
8. Skämma bort föräldrarna för en dag.
9. Äta sushi
12. Spela vanlig golf
15. Sitta på en luftmadrass på havet en hel dag
16. Ha en fotodag på ett ställe jag aldrig varit på
17. Gå på en gaismatch
18. Kollat igenom en helt ny serie
23. Åka till ullared
24. Vara utan mobil en hel dag
26. Ha en volleyboll dag
30. Ha ett vattenkrig
32. Göra flaskpost
33. Basketkväll
34. Spela brännboll
36. Gå ut och springa minst 5 gånger
39. Åka till ett Zoo
40. Spakväll
41. Bussluffa runt i Göteborg
44. Köpa varsina gummibåtar och åka med dom i nån mindre å eller större bäck så långt det går
45. Häll diskmedel, eller annat som bubblar i en fontän
47. Gör en fin middag för din familj
50. Sist men inte minst, göra en videoklipp med alla de punkter jag gjort







Jag har gett upp om att göra klart listan nu, haha :( Jag började med allting försent och nu har jag ingen tid kvar typ. 
Nu har jag i alla fall kollat igenom en helt ny serie, eller ja, det har inte kommit några fler säsonger på Gossip Girl mer.



Kommentera här: