uppdatering



Hej! Jag har värken haft tid eller ork att blogga, är ju underbart med detta vädret! 

Vi åkte aldrig och tältade som jag skrev, utan jag sov hos Frida istället.  
Jeffa, Marcus, Frida, Jag, Jonatan, Mathilda och Jesper stack till någon kyrkogård på kvällen och kollade lite, det var inte alls läskigt, haha. 

Dagen därpå vaknade jag hos Frida och åkte hem och tog det lite lugnt. På kvällen blev det lite krök hos Mathilda med några goa människor.  







Jag kommer knappt ihåg vad som har hänt men jag sov i alla fall hos Frida den dagen. 
Igår gick jag och Frida ut och badade i hennes pool och senare kom Mathilda, Jeffa och Marcus. 



Jag åkte och gjorde en liten koll runt 5 tiden med min moppe eftersom den gått över 100 mil nu. 
På kvällen sedan låg jag och Frida och kollade våra serier, hihi. 

Imorse när vi vaknade åkte vi direkt till havet med Fridas mamma och hennes kompisar.
Vi har legat där hela dagen idag och jag har bränt mig (som vanligt, haha). 



Kommentera här: