Då var det Lucia, samt fredag den 13!

Igår kollade jag och Johan Arrow och badade efter skolan. Orkar inte att Arrow är så jävla bra! För er som gillar Prison Break, denna är nästintill lika bra!! Efteråt åkte jag och hämtade pappa vid Landvetter flygplats, han hade varit på någon jobbgrej i Finland. Tog ett tag innan jag hittade, men tillslut så! 

Imorse gick jag upp och åt lussebullar, pepparkakor, klementiner och drack julmust till frukost, inte varje dag man gör det, haha, men gott var det! 
Sedan har det varit en sjukt konstig dag i skolan. Först var det Luciatåg i teatern, och sedan foto, fruktansvärt tråkigt, sen svenska där jag höll på att dö av skratt då och då, flamsa som fan när vi skulle skriva på våra tal i Svenskan. Efteråt var det matte då jag kände mig som ett frågetecken hela lektionen?? Inte lätt. 

Nu ligger jag hemma och försöker plugga psykologi, åt helvete med det! Men måste bli klar nu, orkar inte skjuta på det mer! Dö. 


Bra bild...2xnv.jpg7g56.jpg

Kommentera här: