Lucka 21


Min önskelista

* En vit långarmad klänning
* Stearinljus
* Spotify Premium
* Gymkort
* Träningskäder
* Bilrutsskrapa
* Pengar till ny bilstereo
* Långarmade skjortor, gärna helfärgade
* Tandblekning
* Dr Denim Jeans, svarta och vita
* Lite underkläder
* Påslakan, örngott och lakan
* USA/England-tavlor/prylar
* Kavajer
* Konsertbiljetter
* Pengar
* Nya kuddar
* Sista boken av Fifty Shades
* Mobilladdare
* Nya delar till kameran
* Presentkort
* Biobiljetter
* Eltandborste
* Låga strumpor
* Toffsar
* Hårnålar
* Ansiktsbehandling 
* Extra batteri till kameran
* Minneskort

Kommer inte på allting nu, då jag redan från Augusti berättat saker till mamma som jag önskar mig i Julklapp. Det bästa är att hon memorerar det eller skriver ner och och så har jag glömt av det till Jul sen, haha. Och nej, jag får inte allt som står här, men det är roligare att önska sig en massa saker, även om det bara är småsaker för då vet man inte exakt vad man får. Folk som önskar sig pengar eller typ en specifik parfym är ju fruktansvärt tråkiga, för då vet man ju redan vad man får och det är ju inte lika kul, ingen överraskning liksom, haha.

Kommentera här: