Lyckad gårkväll!

Halli hallå! Igår efter jag jobbat tog jag mig ett skönt bad och började planera så smått om kvällen. Bestämde oss för att vara i Kungsbacka då jag dels aldrig varit där och för att jag och Julia skulle upp och jobba dagen efter. Jag, Julia, Frida och Carro tog oss först något att dricka på The Square och sen drog vi oss mot Harrys där vi träffa Samuel och Co. Drog efter ett tag till Mögel där vi stannade resten av kvällen. Träffade massor av gamla goa kompisar, vilket var jätte kul! Kanske inget höjdarställe, men roligt folk var det! Kom hem till Johan vid halv 3 och sov här. 


Idag efter att jag jobbat åkte jag till Johan igen och så har vi varit på Inet i Göteborg med Johans pappa och Kalle och köpt lite datorgrejer till Johan. Nu är vi hos Johan och ska snart åka och handla lite gott på Ica. Blir förmodligen en sen kväll då jag är ledig imorgon, åh vad skönt!! 

 

Kommentera här: