Minijul med älsklingen

Imorse efter att jag jobbat åkte jag till Kungsmässan med Robert. Mötte upp Johan, Marcus och Hampus och hjälpte de två första grabbarna att handla lite julklappar. Sedan åkte jag och Johan hem till honom och och så bytte vi våra julklappar.

Jag fick ett par jätte fina Better Bodies tights som satt perfekt! Till Johan köpte jag en Ralph Lauren skjorta och en liten datamussladdhållare, finns det ens något som heter så? Han önskade sig i vilket fall det och jag tror han blev ganska chockad när han insåg att jag köpt det till honom, haha!

Blev lite mer från min sida just för att jag slipper lägga så mycket när han fyller år då. Han la ju trots allt 2000 på mig på min födelsedag, så får ju göra detsamma då, delar bara upp det mellan julklapp och hans födelsedag. Jag är i alla fall jätte nöjd med min present och vet att Johan också är det. Använder hållaren för fullt just nu, hahah. 

Nu har Johans föräldrar gått och lagt sig så vi ska snart upp och pynta granen, hehe! 
 

Kommentera här: